تبلیغ از نوع بازرگانی

تبلیغ “دهان به دهان” از جمله روش هایی است که گفته می شود بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب دارد و بیش از سایر شیوه های تبلیغی وی را به خرید یک محصول یا خدمت ترغیب می کند. این مدعا مبتنی بر این پیش فرض است که افراد معمولا به آن چیزی که خودشان به [...]

به نام خالق يكتاسپاس فراوان ايزد منان را كه منت نهاد و توفيق برگزاري دهمين كنگره اپتومتري ايران را به ما عطا فرمود. اين همايش با همكاري دانشگاه علوم پزشكي زاهدان و انجمن علمي اپتومتري ايران از تاريخ 3-1 اسفند ماه 1386 در زاهدان برگزار خواهد شد كه هدف از برپايي آن ارائه نتايج آخرين [...]

کنگره جامعه اپتومتری ایران

کنگره 5-6 بهمن86 در جهت اهداف حرفه ای، علمی،و تقویت وتثبیت جایگاه صنفی اپتومتری و گام بلندی در جهت احقاق حقوق قانونی و نمایشی از اقتدار و همدلی تا رسیدن به اهداف بزرگ اپتومتری می باشد حضور پرشور ونشاط همکاران در این کنگره مارا در رسیدن به این اهداف یاری خواهد کرد.از تمام عزیزان و [...]

اولین کنگره صنفی اپتومتری

با هدف بررسی راهکارهای رفع مشکلات نوظهور اپتومتری و بازآموزی درزمینه عینک طبی 5-6 بهمن سال جاری در سالن همایشهای رازی برگزار میشود این کنگره توسط جامعه اپتومتری که تنها انجمن صنفی کشوری دارای پروانه رسمی می باشد برگزار میشود و توجه به نکات زیر ضروری به نظر میرسد:-جامعه اپتومتری ایران سالانه بر طبق قوانین [...]

همه چیز در باره آناگلیف ها

آناگلیف (Anaglyph)، استریوگرام قابل تشخيص با عينك دو رنگآناگليف ها تصاويري مسطح هستند که در صورتي که با عينک ويژه با شيشه هاي رنگين از دو رنگ متفاوت (مثلا سبز و سرخ، يا سرخ و آبي يا …)به آنها نگريسته شود، کاملا سه بعدي و برجسته به نظر مي رسند اما رنگ آنها وابسته به [...]